We felt like kings...


... we were living a dream.




Jag tror nästan att jag föredrar hösten framför sommaren.
Visst, sommaren äger. Verkligen. Alla är så snygga och fräscha jämt, spontaniteten är inte att underskatta och man andas på ett befriande sätt.
Men sommaren är som en paus ifrån verkligheten.
Av alla 'verkliga' årstider... När livet ska tas på allvar... Så är hösten bäst.
Känslor. Inte alltid positiva, men man är full av olika sorts känslor.
Och det är så förbannat mysigt!

Sen när vädret är som idag, solen lyser genom träd och löv... Då kan man lyckas ta ett och annat vykortsfoto! Livet, ey?  (:


Spelade Kingdome Hearts till ungefär 4 tiden imorse och insåg att...
Jag kommer aldrig lyckas varva båda spelen tills på tisdag.
Frågan är om jag ens kommer komma halvvägs på ettan!

Anyhoo... Vad är tånaglar bra för egentligen? Visa vart du står!
Skriv på en namnlista, snart nära dig! (;



Morgondagens uppdrag;
Uppdrag # 13
Ställ dig framför dramahyllan i videoaffären.
Ta filmen som står på andra raden uppifrån, 7:e från vänster. Se den och lär dig en replik utantill.



Till sist vill jag bara tillägga... Att jag älskar Idol 2006 ...
Oh my god...
ohohohgoodloooordy
Danny.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Danny!!! hihi, har just den bilden som msn bild! kan han bara sluta vara sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå snygg? Jag älskar oxå idol!!!!! puss puss, å Darins nya silgel e urdålig! Danny äger!

2006-10-18 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback