You be love and I'll be a liar.

Yellowcards platta Lights and sounds är en riktig mys skiva. (:
Lyssnat på den ganska flitigt sen igår i min iPod nano.
För jag har en sån. En iPod nano alltså. ^^



Blev inte mycket sagt igår. Inte ens ett uppdrag för idag!
Jag ber om ursäkt mina läsare, detta skall aldrig upprepas igen (förutom då jag har skrivit ut de bästa uppdragen ur boken och det inte finns några kvar).

Vad ska jag skriva nu då?
Jag sitter och käkar jello. Cherry Jell-O. Med äppelbitar i.
Mamma och jag gjorde igår. Blev ganska så bra faktist!
Min mamma är bäst i världen. <3


Kryssningen.
Inte lika pepp längre. Kims häst nåntingnånting så hon kan inte följa med. :(
Blir jag, mamma och hennes kompis och hennes barn.
Hopp... Livet.
Jell-O... Mmm...

Pratade med min moster i usa igår igen.
Vi peppar usa i 2 månader. Mitten av december och ... Obviously två månader framåt!
Tänkte ta mig en roadtrip medan jag ändå är där.
GALET VAD JAG LÄNGTAR!
(Uppkörningen bokad nu ....)

Möte med Spider imorron och LT's säljteam. Ska bli spännande.
Untill next time.
Jilly Billy

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 64
Ta på dig nattlinne och gummistövlar.
Köp gurka och vaselin i närmsta snabbköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback