You have a moan all of your own...

... and I can feel it down to the bone.



So.

Andra dagen på EB Games idag. Gick bättre. Kan nuförtiden svara på några människors frågor!
Liksom sånna som "Är det där din riktiga hårfärg?", "Är inte tröjan lite för stor för dig?" och naturligtvis den vanligaste av dem alla "Kan jag få ditt telefon nummer?"

Yeah right!
Men bättre gick det idag. Och jag är nöjd!
Fick ingen lunch dock. Så jag slutade tidigare istället!
Lekte lite med Bamme, Karin och Johan. Tokmysigt. Kollade lite på TV och snackade skit.
Så länge sen...

Härke? Not so much för min del, men jag peppar kryssningen. (:
Dennis nappade förresten på Djurens Rätt grejen och vem bättre egentligen? Kanooonershh!




Jag är ju ganska ball egentligen.
Men fan, jag vill ju ta mej tusan vara kär!

Morgondagens UPPDRAG;
Uppdrag # 36
Skriv "Jag älskar dig" på en lapp tillsammans med ditt mobilnummer.
Lägg lappen i fickan på en främling.

Whazzaa
So this one time at bandcamp.
I was drunk as spuck and took a rockstar pic of myself in the bathroom after some cocaine.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback