Kyssa och Kryssa


Jag vet inte. Jag vet inte vad jag vill, om det är jag som vill eller om det är vädret.
Jag är osäker på vad det är jag ser, om jag ser alls eller om det är hjärnan spelar.
Men jag vet precis vad jag känner, hur jag känner och varför...




Hurra för Sofia som fick jobbet! Och "vår dag" kom och gick...
Ja, nu jävlar är det dax för kryssning! Sowfie bjuder upp till dans på östersjöns hetaste dansgolv och jag är fan inte den som bangar! Vi har mycket att fira och massa skit att snacka. (:
Emelie & Jennifer go Cinderella!

Sofia, den här är till dig.
Merry Christmas! (:


We'll get there some day...

Kommentarer
Postat av: Marooo

Jag är så uttråkad just nu medans ni leve rloppan på Cinderellss >_

2007-11-17 @ 23:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback