November 6th, 2007 - 03.29

The first snow fell this weekend. Friday night.
It's getting pretty damn cold...
Saturday was rainy but we had a semi-kickass party at O'learys to go to.
Dressed as Super Mario and Luigi! Met up with the wonderful Cat and Marika.
Woke up, what a beautiful sunday morning...
He brightens my day.
Spent the second part of it getting myself together with Sofia. I've missed you!

Deep breaths now. Recharging.
Thank you Dave for being there.

Gonna try to go back to sleep now.
Lets all join together and pray for the less fortunate...



Kommentarer
Postat av: Sowfie

Bara 11 dagar kvar!!!!:)

2007-11-06 @ 10:02:38
Postat av: Acke

Varför gå in halvhjärtat i maskerad när man äga respekten, Bowser och krogarna i stan som två italienska rörmokare? Tack för helgen, dagarna innan, början på den här veckan och tiden som kommer!

Postat av: Lotta

Ja jävlar asså... Tack för pratstunden igår, även om det bröts när jag låg inklämd mellan golvet och sängen och försökte torka upp allt vatten som min katt spillde ut. he he. Men iallafall, jag lämnade lite fotspår på din andra blogg, SOM JAG INTE ENS VISSTE OM!!!!! Du e ju jätte duktig!!! *stolt*.
Nä nog snackat, nu ska jag jobba.. PUSSAH

2007-11-07 @ 08:23:40
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se
Postat av: Dave

anytime. x

2007-11-07 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback