Don't You Know Who I Think I Am?

Hold your breath.

A&J

They say quitters never win. We walk the plank on a sinking ship.
There's a room outside of my front door that gets all my dreams- oh...

En royal treat? Ja, ni har nödrimmet äntligen fått betydelse.
Champagne på kylning, choklad, frukt och jacuzzi på rummet...
Jag svär! Sexrätters middag! Va? Haha Ja, två gånger! 
Vad många glas och bestick det fanns på bordet... Vinpaket? ... 
Blev det för mycket? Jo, det blev ju det ;-)


frulle

Frukost på rummet... Javisst!

Så var det bastu och sen hopp i sjön. Jävla dumt... Så vi gjorde det igen.
Asså, jag svär!
Så hittade vi en hemlig dörr... Och det med massa äventyr!
Det var så mycket mer... 
Och det var så mysmysmys. (: 


champagne

Champagne på taket under en stjärnklar himmel.
Verkligen svin-kallt... Så vi gick in. Men glasen fick stå kvar.

Och jag som trodde att jag höll på och slarva bort mig själv... Jag har hittat ska ni se.
Det här är det verkliga livet.

Billy J.

Kommentarer
Postat av: Busunge

*ler överseende* Ta tillvara på varje "anniversary" ni får! puss och kram på er båda.

Postat av: Ida

ja fast nu har jag inte fått jobba på en vecka.
men det kommer mera. ja men hm blir nog kul, det är ju alltid roligare när det är något man känner igen, hm är ju kul. hoppas du slipper vika tonvis med lådor och packa ner kläderna i! fifan säger jag bara.
du ser ut att haft det trevligt förresten! (appropå nya blogginlägget!) puss sweetie.

2007-09-26 @ 12:14:30
URL: http://quiteasin.blogg.se
Postat av: Ida

haha vad söt du är. och så skickades den till norrland va damn. ja visst är det sjukt utmattande!

2007-09-26 @ 21:56:34
URL: http://quiteasin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback