My lawyer made me change the name of this entry so I wouldn't get sued

I just wrote way too many words ment for you. But deleted them all, you're just not worth it.
Go ahead! Try me bitch, I dare you! (;



I can't wait 'till next weekend! Can't wait, can't wait, can't waiiiit!
Time goes by fast, yeah, we know this... But still, it's sometimes hard to grasp...
Month by month, minute by minute, It's You and Me now.
Well, 'till Christmas at least. ;-P


Look, readers... You all suck.
Because my life is way better than yours and my friends kick your friends asses!
I'll make it to Ida's sometime eventually. She's hot. Mmmmmmm....
Oh, and he claims he found Orions belt. I claim he didn't. 
There, done.
<3 SCHUBB <3

Signing off,
Jilly Billy- Jillizz- Insidelingo- Cocktail-  Jill Adam.
Btw, you gotta love the music! (;

Kommentarer
Postat av: Ida

thansk for the words! (;

Postat av: Dave

crazy lady;p

2007-09-15 @ 20:44:02
Postat av: Jilly B

Damn right! ;P

2007-09-16 @ 00:10:09
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Ida

ok! jo, jobbet har gått bra. jag mötte upp uniflex-chefen i stan på torsdagsmorgonen (halv sju, fick gå upp svinigt tidigt.. vid fem) skrev på lite papper och blev anställd. fick arbetskläder, t-shirt, tjockare tröja, byxa i strl. 42 som är alldeles för stora för mig! vi var kreativa och skapade ett bälte av tejp! och skorna som jag får skoskav av. vi fick märka en massa strumpbyxor från gina tricot, och packa skjortor. i fredags packade vi jeans från gina tricot, hela dagen, en massa massa jeans i en massa olika storlekar som vi lade i en jävla massa kartonger som vi fick vika och tejpa ihop. och så blev det lite fel och då blev det jobbigt, hahah. lycka till imorgon! berätta vad du fick göra (:

2007-09-16 @ 13:17:48
URL: http://quiteasin.blogg.se
Postat av: Busunge

Jo, jag börjar bli desperat på dröm-fronten... haha kommer att åka till Södertälje i veckan, några ggr. Hör av mig när jag är där så kan vi skvallra lite... hihi pussa!

2007-09-17 @ 10:18:47
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se
Postat av: Acke

Jag förstår att hon är i chocken och mitt i en fas av förnekelse just nu när det har gått upp för henne att han faktiskt är bäst. Om han längtar till nästa helg? Kanske lite... ungefär så mycket att det bara bubblar och kitlas inom honom när tanken på den slår honom.

2007-09-17 @ 19:57:05
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback