So sexy it hurts!

So sexy it hurts!

Kommentarer
Postat av: Rigo

damn girl i want this on my wall.... dont be so shady

2007-09-11 @ 01:08:15
Postat av: Ida

ok, jag vill också ha den på min vägg.....

Postat av: Rackarungen

mhmmm, jätte konstigt. Men jag antar att det var för att jag var så uppe i varv, för igår var jag ute och promenerade i två timmar över ett gravfält i en kohage, I'll tell you all about it later.... Iallafall, då var jag ju helt slut när jag kom hem och då tror jag inte att jag drömde nånting. kram kram

2007-09-11 @ 13:31:29
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se
Postat av: Rackarungen

Haha, fan va läskigt, jag och Ida pratade om såna igår. Vi kom fram till att de fabriks-gjorda som de säljer överallt inte lär funka... Och tänkte att om man inte vill ha en som är fabriksgjord utan en som är gjord av en människa med hjärta och själ så får man nog åka till indianerna eller vilka det nu är som började med såna... men så kommer du och säger att du kan göra såna, haha det måsta ju vara ett tecken... Kanske inte behöver gå till farbror doktorn och skaffa "sova-piller" då.. haha kram gumman!

2007-09-11 @ 20:22:55
URL: http://lifeiswhatitis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback