September

Tjena mina vänner! 
Måste säga att jag har saknat er. Gled in här på bloggen för första gången på länge och tittade på statistiken. Ni är en lunkande skara som trots att jag "tagit uppehåll" på obestämd tid ändå klickar er hit!
Man blir ju förjävla glad! (:
<3

Tessi håller på och hjälper mig med min nästa sida. Ja, det blir en ny.
När jag drar igång den beror dels på när Tessi hinner få den klar och när jag har vilat ut mig ordentligt. ^^ Mycket roligt på gång nu. England till Dave om bara några små dagar (!!!) och sen Mallis några veckor efter det. Ovärt att nämnas är kanske att det inte är semesterdagar, det är arbetslöshetsdagar. Fast vi valde att kalla det "Dagar av frihet" eller hur var det? (: Har några eventuella jobb på gång så vi får se var jag hamnar. Det kan ju inte bli värre än Nancys eller Kungsörnen i Järna. Jag kommer sakna mina kollegor på Telge Bostäder. Mycket.
 Men man gör vad man kan för mer kan man inte göra.

I fredags fick jag blommor på jobbet. På andra jobbet. Jag tackade killen som kom med dom men han visade sig bara vara blombudet... Världens finaste orkidéer! Hallontryfflar till det. Jag är tydligen underbar! (; Helmysig helg! Hos Cat på lördagen och bara njöt av att vara vänner. UG!  Mina vänner är dom bästaste. 

Tror det räcker nu. Vi ses på andra sidan.
You kick ask!

Kommentarer
Postat av: Tjockisen

Skruttis... Jag har fortfarande inte fått veta adressen till dina smycken... Vill ha så lägg inte ner den innan jag hunnit roffa åt mig iallafall några.. =) Pussah!

Postat av: Acke

Det där med jobb är något överskattat i alla fall och dessutom kan jag inte tänka mig att du skulle ha några som helst svårigheter med att få vilket jobb du än vill ha!



P.S. Du är verkligen underbar älsklingen.

2008-08-19 @ 23:03:49
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com
Postat av: Saaandraaaa

Hej Jill.

Läste runt på olika bloggar och hamnade här på just din??? :O



så jag tänkte passa på att skicka en hälsning.



om inte du kommer ihåg mig så är det jag, <<SANDRA>>



iaf, ha det <3

2008-08-23 @ 15:34:57
Postat av: Jilly

Hej Sandra!



"om inte du kommer ihåg mig så är det jag, <<SANDRA>> "

Haha VEM? Kul att du hittade hit iallafall!



2008-09-06 @ 15:40:39
URL: http://insidelingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback