--

Vi hamnade båda två lika nära kaffemaskinen med en var sin kopp i handen. 
Klockan slog svintidigt. Måndag morgon. Tar han först?
Han tog ett steg bakåt och lutade sig mot diskbänken. Jag satte ner koppen och tryckte på Bryggkaffe + mjölk.

- Har du haft en trevlig helg?
Jag nickade artigt och gäspade. "Den bästa" tänkte jag men sa ingenting.
- Trött? Jag med... Jag drömde mardrömmar om zombies inatt. Det var så skönt att vakna!
Vi stog öga mot öga med helt olika verklighetsuppfattningar. Han har fel. Han har så fel.
"Det här är mardrömmen och jag vill vakna nu!"

Solen mot ansiktet, sanden mellan tårna, de ärliga skratten och all varm kärlek...
Eller hade jag bara drömt det hela?

När jag plockade upp kaffekoppen drogs min blick till min handled. 
Ett armbandet med texten "Las Americas"...
Jag tog några steg in mot kontoret men stannade snabbt och vände mig om.
- Jag ska möta mina zombies nu, svarade jag honom tillslut och smakade på min cafe americano.
Chefen log förvirrat och jag förnöjt.
image182
Ska försöka somna om nu. Så snart jag fått fotona slänger jag upp ett par stycken.
Han är den bästa av dem alla. Superdunder-han och coolast i världen. ♥

Kommentarer
Postat av: Acke

Välkommen hem älskling, gör dig inte för hemmastad bara...

Postat av: Majken.

har massa tid och det är bara kul så det är klart :) kommer hem från dalarna på lördag kväll så hör av dig på söndag så tar jag det då! :) kram!

2008-02-21 @ 08:08:49
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback