aroyalstraightflush

IDAG ÄR DET BARA 5 FINGRAR KVAR!!! *iiiih*

Jag har varit miserabelt sjuk i helgen. Halsen har gjort uppror och ögonen och öronen har inte velat riktigt. Trots detta såg mina vänner till att jag hade en underbar helg.
I fredags kollade jag på film och la mig tidigt. Fredagsnatten var värst, somnade runt 6 på morgonen. Lördag drog vi ut och firade Johani för då var jag "frisk"!  
Satt hos honom en stund med Acki, blev en Dooleys eller två. Vidare till McLovis men nej, det blev fel för naturligtvis skulle vi ju till CP... Var tog Bamme och Tessi vägen? Jag blev dålig tillslut så vi drog hem efter lite mat på centralens gatukök. Mysmysmys... ♥

Söndag, underbart härliga söndag!
Efter att jag bytt om till mjuuukisar ringer Bamme och vi åker till Johan för födelsedagsfika! (: 
Vi plingar som vanligt på ungefär 13 ggr innan vi stormar in med ett "MÖÖÖSH!" eller något i den stilen. Johan brukar svara med typ ett "SVINTJA!" så det var lite konstigt när han istället satt tyst och vinkade till oss när vi klev in... Han hade skjorta på sig?
Där brevid satt även hans mormor, morfar, föräldrar och... Det är födelsedagsfika med hela Johanis släkt! Helt uppklädda och ingen ens lite snorig. Mösh? Jag skämdes lite och Johan måste nästan bära in mig. Vi började prata om privatiseringen av sjukhuset...

När lägenheten blev tom på släkt satte vi tre oss ner för att spela lite Texas Hold'em.
Riktigt spännande blev det faktist, nästan sådär som på TV för riktigt bra händer fick vi!
Bamme och jag lät Johan vinna, det var ju trotsallt hans födelsedag. (;

En underbar helg som sagt, trots sjukdom och missöden.
Idag är det bara en hand kvar!
Dom på kontoret längtar med mig! När jag kom imorse ropade dom "Idag är det ännu färre dagar kvar Jill!" Jag ropade tillbaka att det bara var fem fingrar kvar och dom skrattade.
Det pirrar i hela magen!
 
image176

Bloggtips: 
http://twoforone.blogg.se/
Underbar sida! (;


I'm your tamagotchi, so happy that you love me
And we shall be together, for ever and for ever.
Cuz I'm your tamagotchi, I need you to protect me
So that in the night I can feel alright.
Ooy ooyambam, ooyambam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den låten är så söt! krya på dig du

Postat av: Bus

Hej bus! Ni är söta som få ni två! =)Jaha, tillbaka till jobbet. Aldrig har jag väl variit så trött... Igår var det som en Heinz-ketchupflaska... Ingenting... ingenting... ALTTING, hela tiden... USch... idag ungefär lika illa. Puss

2008-02-05 @ 13:10:38
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se
Postat av: cattis!

hihi, jag blir också sådär galet glad när jag längtar efter något. entusiastisk till tusen

2008-02-05 @ 23:12:46
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Patrick

"Bloggtips: http://twoforone.blogg.se/
Underbar sida! (;"

Briljant, jag sträckläste hela nyss. Jag blev glad av att läsa att skateare och Van Gils' är så uppskattat \o/

2008-02-06 @ 10:35:28
Postat av: Patrick

Förresten, just so happens to be att jag ska stanna till i ett par timmar i Södertälje på måndag. Är du på Nova då? kl 19-20 typ.

2008-02-06 @ 11:08:43
Postat av: Jilly B

Nämen! Din tajming kunde ju inte vara sämre. Jag åker till Teneriffa på söndag!

Är du packad och klar? Du kan väl blogga från irland? Eller är dina bloggdagar lika long gone som dina skejtdagar? ;O

2008-02-06 @ 11:14:30
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Patrick

Ah nice timing ^_^. Jag har fått en massa önskemål om bloggerier från Eire men jag tackar vänligt nej.

Att blogga om att bo i Irland är som att ta med sig en kamera på fest, man blir så upptagen med att dokumentera för andra om hur wild and crazy man är att man inte hinner med att faktiskt vara det ;) Så jag tänker inte ha tid elle ork att blogga :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Did they beat the drums slowly.
Did the play the fyfe slowly.
Did they sound the Death march as they lowered you down.
Did the band play the last post and chorus,
Did the pipes play the flowers of the forest?

gg

2008-02-06 @ 12:53:18
Postat av: Jilly B

Haha touché.

Var äre med folksongerna? :D

2008-02-07 @ 09:10:34
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Tamagotchi-flickan

Visste du att en pojke i USA byggde sin egen tamagotchi?!

2008-02-07 @ 09:57:12
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se
Postat av: Patrick

I dunno, jag gillar den... Check it:

http://www.youtube.com/watch?v=huRwBFmAx78

"Postat av: Tamagotchi-flickan
Visste du att en pojke i USA byggde sin egen tamagotchi?!"

HAAAAAAAaaaaaaaaahaaaaaaaa Ensam.

2008-02-07 @ 10:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback