Au Pair/California, Hollywood.

SCANDINAVIAN INSTITUTE

1 plats
 

Familj (Stewor) söker en Au Pair som kan hjälpa dem med den dagliga tillsynen och omvårdnaden av deras son Brett som är 9 år. Familjen består även av en son som är 19 år, men han är endast hemma på helger och lov. Det är en fördel om du har vana vid bilkörning. Det är nära till skolan men kommunikationerna är mycket dåliga. ...

Förutom att du ibland hämtar och lämnar Brett vid skolan behöver han även hjälp med måltider och läxläsning när föräldrarna arbetar. Pappan är studietekniker och arbetar med vid olika video och filminspelningar (mest reklam och musikvideos). Du får förbereda dig på att du ibland får arbeta kvällar och helger eftersom föräldrarna har mycket olika engagemang.

Tillträde: Våren -08
www.ams.se


Fan vad sugen man blir... Kollade genom alla annonserna faktist.
Men nu har jag landat på fötter igen.
Solen skiner (fan, vädret gör så himla mycket alltså!) och det är så kul att "fixa och trixa"... :)
Mamma fyllde år och vi hade det mysigt. Umgicks bara och skrattade en del. Och igår? Ja, igår valde jag att göra ingenting ALLS. Den var jätte skön.

Sofia och jag åker snart på kryssning! :D

Kommentarer
Postat av: Sowfie

Ja, snart åker vi ut på havet igen! Bara om ca 16 dagar faktiskt!

2008-02-28 @ 11:02:39
Postat av: Acke

När katten är borta dansar råttorna på bordet, som sagt. Men jag kan nog ha kul den helgen också ska du se ;) Vill du kramas ikväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback