Lets dance!

Sjuk igen... Jag vill verkligen inte.
Det svider i näsan och kliar i ögonen. Men imorron är det kalas så då är jag frisk...
Jag snöt mig i telefon precis. Det var säkert charmigt.

Sofia är för övrigt värdelös på att vara arbetslös.
Hon jobbade sista dagen i måndags och var redan på två intervjuer igår! Whoey!
Nu håller vi tummarna! Och Patrick flyttar till Irland för IBM här om dagarna. Inte illa!
Jag kommer garanterat förbi en sväng någon helg och säger hej!

H&Ms AIDS kampagn startade igår. Cat och jag skojade och sa att vi ville ner och köpa aids.
Vi är hemska och kommer antagligen brinna i helvetet.
Dessvärre var det ordenligt utplockat när Cat äntligen kom ner men lite aids fick hon med sig hem. Jag ska ner idag och se om jag får tag på något i min smak.

Sofia sms'ar mig och talar om att Måns nu är singel.
Det här blir en bra dag.

image191

9 dagar kvar...


Kommentarer
Postat av: Kook

hahaha vem är du egentligen?

2008-02-01 @ 12:54:36
Postat av: Majken.

svar: ååh, tack :)
ush för att vara sjuk! har varit det sedan i måndags nu och längtar verkligen tillbaka till skolan! tråkigt att ligga hemma och snörvla dag ut och dag in, kram :)

Postat av: Bus

Aaaawww... Bus.... sjuk = inte bra. Men jag och matte kan åka istället för dig och acke så går iallafall inte biljetterna till spillo... hehe Tack för senast ;-) Vi får fan se till att fika nån dag igen, *slår mig själv på fingrarna med linjal*, jag måste sluta jobba så mycket.... Åtta timmar om dagen är inte bra haha. Nåja, "Vad är väl en dag på slottet?" hihi.puss på dej!

2008-02-01 @ 19:27:36
URL: http://lifeiswhatitis.com
Postat av: Cat

Jag är jättenöjd med min aids! Är du oxå det?
Krya på dej och festa dubbelt så mycket imorgon, eftersom jag inte kan va med...:(
Lav ju!

2008-02-02 @ 00:41:39
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se
Postat av: Ida

ja! jag vet inte helt vad jobbet innebär, jag vet bara att det är någon slags kontorstjänst och jag ska lägga in ordrar i en dator. vi skulle få en kort utbildning första dagen, det är lite spännande faktiskt, det blir nog kul! :) hur många dagar tills du åker nu? handla inte upp alla pengar ;)

2008-02-03 @ 20:01:16
URL: http://inaandersson.blogspot.com
Postat av: Katarina

Jag drabbades av en eländes eländig förkylning när jag var på Teneriffa häromsistens och köpte då tabletter som funkade. Jag har några kvar så det är bara att komma förbi och hämta. Då kan jag också passa på och visa på kartan var just det apoteket ligger :)

2008-02-03 @ 23:15:53
URL: http://markattis.blogspot.com
Postat av: Patrick

Tunes of joy are best accompanied by whiskey. It's quite possible to enjoy the cheerful tunes without being ripped aff yer arse...though I find it helps.

Tim Finnegan lived in Walkin' Street, A gentle irishman mighty odd; Had a beautiful brogue both rich and sweet, To rise in the world carried a hod! (8)

Cheers!

2008-02-04 @ 13:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback