Oh what a SPA time!

VILKEN HÄRLIG FREDAG!

Vaknade och drog till jobbet som vanligt. Tog emot samtal i ungefär en timme innan vi rörde oss.
Mot Skogshöjd! Vi fick lära oss att hela det här med personlighetsprofiler, vilken man själv är och hur man upptäcker andras för att enklare förstå våra medmänniskor. Ja, det får man sedan tro och tycka vad man vill om men I found it very interesting! Jag ska ägna ett helt inlägg åt det någon gång framöver men googla Myers-Briggs för mer info om ni vill veta mer på direkten.

Efter det var det dax för SPA! Ouh, aldrig upplevt det tidigare så bara att sitta och dricka vin i bubbelpoolen med mina kollegor var fantastiskt underbart! Vi badade även lite ångbastu och vanlig bastu. Jätte skönt och avslappnande. Det var jätte roligt att umgås med mina jobbarpolare i en annan miljö sådär. :) Vi droppar i alla fall ut en och en, blir hämtade för våra behandlingar. Jag valde en Aroma Massage, helkropps massage med härligt doftande krämer.
50 minuter goes by so fast och i nästa ögonblick satt vi åter i ångbastun.

När vi började känna oss färdiga rörde vi oss mot restaurangen där dom hade bord bokade. Grekiskt. Ouh! HÄRLIGA FREDAG! Vi åt så mycket gott, drack häftigt och skojade friskt! 
Kände mig som kunglighet hela dagen. Men det kan ha varit vinet.

image193


Lördag? Det blev mycket bättre än sist i alla fall, ey Cathry? ;)
<3

Kommentarer
Postat av: Cat

Definitivt, min lilla aroma-babe!
Tack för den här helgen! It's great to have you back!
Glöm inte att titta under sängen efter zombies innan du somnar..;P

Postat av: Natalia

svar: åå tack för tipset! Har varit lite sugen på att testa mango-peache faktiskt! Enligt liptons hemsida så passar den mig perfekt :P

2008-02-25 @ 10:01:16
URL: http://chocolait.blogg.se
Postat av: Maria

hej, vad för idé? :P

2008-02-25 @ 10:30:02
URL: http://h3llokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback