Orangejuice raped my father!

Superbowl... Jag minns hur jag, för exakt ett år sedan, trippade ner till carlmont shopping center i kalifornien för att köpa glass och upptäckte att stället var helt öde. Det var som julafton när Kalle Anka är på ungefär. Inte en människa var ute. Inte en bil, buss elles ens hund i sikte.
Jag minns att jag den dagen hade planerat att gå på en dunderfest. Vi skulle grilla och bada, dricka och sola. Men så blev det inte och jag satt istället på mitt rum och ruttnade av tristess, spenderade kvällen i telefon med mina vänner istället.
Jag tänkte på den här videon och den fick mig att le lite:





Back to work. SKriver mer sen. Tjing tjing!

14:21
Slow day... Sitter här med Lottas Ida och tar emot samtal. Dricker lite kaffe och käkar kakor.
6 dagar kvar... *iiih*

Kommentarer
Postat av: Cat

Everything's so gay right now...

Postat av: bleunt

it's time for milonakis to rock this bizz.

2008-02-08 @ 20:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback