10 things I hate about you.

Om dig själv!

1. Är du rik ? Inte på pengar...
2. Är du lycklig ? Mmm (:
3. Är du uttråkad ? Vad tror du själv?
4. Är du ledsen ? Det händer.
5. Är du italienare ? Inte mycket.
6. Är du gravid ? Nej
7. Är du full ? Jag försöker...
8. Är du cooling ? oo too sexy for my shirt.
9. Är du från irland ? men nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? Icke

Om ditt kärleksliv!


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Det är inte kärlek nej.
2. Har du någon gång blivit sårad? Yea
3. Har du någon gång sårat någon? Mmm
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne ? haha jao
5. Har du pussat någon under de två senaste veckorna? Sure!
6. Har du haft en hemlig beundrare? maybebaby
8. Vill du gifta dig när du blir stor ? Mjo.
9. Raggar du mycket på krogen? Du det var länge sen...
10. Har du tänkt på en tjej/kille hela natten så du inte kunnat sova? Mmm.

10 saker; två alternativ!

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Båda
3. Katter eller hundar? meow...
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få fantastiska vänner.
5. Tv eller internet? Båda... >.<
6. Coca-Cola eller Pepsi? Cola!
7. Vild utekväll eller romantisk hemmakväll? Beror väl på humör... Hemmakväll gärnast? (:
8. Pengar eller lycka? Lycka definitivt
9. Dag eller natt? Jag saknar natten! <3
10. Msn eller mobil? "Det är tur att jag har mobiiiien!"


"Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? hahahah... JA! Av polisen i USA! Det är en story for sig... 
2. Brutit ett ben? Inte, pepparpeppar...
3. Gjort nåt du ångrar? Aldrigaldrig! (;
4. Hoppat Bungee Jump? Näe
5. Ljugit för någon du tycker om? Har hänt ja...
6. Ätit en hel tårta? Va, nej?
7. Gjort bort dig offentligt? Jotack försöker sluta.
8. Viljat bli tsm med ditt ex igen? Näe.
9. Gråtit när ett husdjur dog? Tror inte det.
10. Velat försvinna? Emooo...

10 senaste

1. Telefonsamtalet du gjorde? Sofia
2. Telefonsamtalet du fick? Mami
3. Personen du var med? Annelie och Maria på Nova.
4. Roligaste grejen som hänt? Mailar med Bamme nu istället för Sofia... Funkar bra! ;D
5. Personen du sms:ade? Acke
6. Personen du fick sms från? Acke
7. Du skrev till på myspace? Ida säkert!
8. Du kommenterade? Sofias blogg
9. Du tillbringade natten med? Cathrine! Haha vilken jävla natt vi fick! x
10. Du kramade? Maria


image114
Prova åk till Reading själv och inte duscha på en vecka, få se hur Du ser ut!

Kommentarer
Postat av: Sowfie

Söt lista:) Snart e jag tillbaka på mailen:)

2008-01-30 @ 14:50:56
Postat av: j

cute pic

2008-01-30 @ 15:17:00
Postat av: Jilly B

Du är saknad Sowfie! :p

Thx!

Postat av: Cat

Hahahaha jaa vilken jävla natt! ^o^ haha
Jag tycker ni var snygga på bilden, tur att den inte kom med lukt, dock ;)
Tack igen för den asfina tavlan! Jag älskar den och den sitter på min vägg!
Älskar dej!

2008-01-30 @ 22:04:52
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se
Postat av: Anonym

Aldrig gjort något du ångrat?

2008-01-30 @ 22:05:16
Postat av: Jilly B

a l d r i g
(:

2008-01-31 @ 15:39:06
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: kale

Hejsan! Jag ska ha en till tävling under veckan, där du kan vinna en layout. så det är bara att kolla in min blogg. Mer info finns där! :)

2008-01-31 @ 19:35:19
URL: http://www.mysteri.blogg.se
Postat av: Emanuel

Men det är ju så värt att inte duscha! Även om det inte känns så när man går igenom tullen på flygplatsen
när man reser hem. Awh. nu saknar jag reading super duper mycket!

2008-02-01 @ 19:03:30
URL: http://yuki.me.uk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback