Det börjar bubbla igen...

Vilken dag!

Startade dagen med att åka till Bromma med några Nova-kollegor. Inne på en helmysig (antroposof) skola fick vi lära oss om papper. Mycket om papper. 
Styrka, fiberriktning, marmorering, tekniker, bokbindning osv...
Wolfgang hette vår lärare och han var en sån där grymt fascinerande man. Ni vet en sån där som man möter ibland som verkligen lämnar avtryck? När man frågade någonting ville han inte förklara, han ville visa. Han ville lära. Han ville typ... Frälsa! Han var helt fantastisk att prata med och hans inlevelse var underbar! Dessutom var han vidrigt duktig på vad han gjorde. Det där med marmorering... Det kan jag allt om nu! (;

När tåget kommer till stationen knallar jag upp till Sydpoolen för att möta min lilla lärka.
Sofia och jag hade en uuunderbart välbehövd "spa-dag" på badhuset! Våra tre timmar spenderade vi väl i dom varma bubbelpoolerna och solariumet. Ståsolarium är förresten att rekomendera! Man kan sola två i dom och på så sätt inte gå miste om en enda minuts skitsnack. (; När vi inte var där ute så satt vi i bastum med antingen en mjukgörande ansiktsmask på eller en vårdande hårinpackning. Relax... 

Tack Livet för idag! 
Ikväll? Kom så dansar vi! (;

Och Han är så fin och Han får mig att lé.
15 dagar kvar... Jag längtar galet!

image188


Kommentarer
Postat av: Ellen

oh gud.. visste inte det (med H&m) Ska ändra direkt !

Postat av: Fröken D

kul när man blir intresserad för en gågns skull när någon babblar på om nå+nting:) ah det gott!

2008-01-27 @ 20:18:16
URL: http://mjaomjao.blogg.se
Postat av: Ida

jag tog bort lösenordet, så nu är det fritt fram!

2008-01-28 @ 15:11:19
URL: http://inaandersson.blogspot.com
Postat av: Majken.

haha där ser man! :D ja, tycker dom förtjänade vinsten när vi spelade sådåligt som vi gjorde, och vi är ju redan i slutspel men det är ju inte södertälje (som det ser ut nu) så det var väl roligt med två poäng kan jag tänka :) kram!

2008-01-28 @ 18:09:30
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: S

Man måste vårda sig själv och det där låter ju helt i min smak!! Döcool bild!

2008-01-29 @ 10:31:13
URL: http://honmedhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback