Finally it's our time now...

Life Hope truth Trust Faith Pride Love Lust Pain Hate Lies Guilt Laugh Cry Live Die

image171



Jag fick en jätte fin kappa i sen julklapp igår av min mammas väninna! Har egentligen spanat in den sen i höstas men inte riktigt haft råd... Med en jättestor "REA 70%" skylt utanför sprang jag snabbt in och såg till min förtjusning att den fanns kvar och i rätt storlek! Hon såg min förtjusning och vips så låg min  gamla jacka i den nya påsen! Me so happy! (:
Kommer väl bilder snart! Tack, tusen tack!

Jag har hittat några fräscha bloggar som jag besöker och hittar inspiration hos ganska regelbundet numera. Det blir en del slösurfande på jobbet mot slutet av veckan och man hinner ta igen på allt man missar. Mycket mys!

Ska träffa Cathrine när jag slutar, bara 40 min kvar nu!

...Snart åker vi baby! (:

Kommentarer
Postat av: Cat

Tack för idag, cäräz!
Ingen depp där inte, bara mys!
Kuri kuri soon?

Postat av: tilda

fin bild

2008-01-12 @ 01:17:56
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: cattis!

Jag måste säga att jag bara älskar den där bilden! Den är helt underbar :) Jag snor den kanske, om det är okej :D.

2008-01-14 @ 15:41:22
URL: http://chattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback