For better or for worse...

Jag skulle säga att jag är framgånsrik.
När jag bestämmer mig för någonting brukar det alltid lösa sig till min fördel.
Jag blickade tillbaka. Min skattkista är redan till hälften fylld.

Jag vet vad jag vill och det finns väldigt lite som kan ställa sig i min väg.
Det är jag van vid. Jag har dom bästa vid min sida.

Och jag läser mycket.
Jag läser om era liv och hur ni tänker och jag jämför med hur jag känner...
Och vi är egentligen inte så olika.
Ibland mår vi dåligt och ibland har det bara att göra med vädret.

Andra gånger är det djupare än så och då är det sån himla tur att vi har varandra.
Att vi vågar krama, ge en hand. Ge en guldpeng. Till skattkistan.


image183

Vi repade igår för första gången tillsammans. Jag repade igår för första gången sen jag var 14.
Och vi lattjade, vi testade och vi lärde känna varandra musikaliskt. Det här kommer bli coolt.
Det kan bli precis hur som helst! Warped Tour 2008? (;

Har ni hört hela Plain White T's skiva? Lyssnalyssnalyssna...
Det är så mycket mer än bara Hey There Delilah!


Kommentarer
Postat av: Ist

Mycket bra skiva

Postat av: Acke

Jag avundas din framgång, men själv har jag många guldpengar i skattkistan och det är i alla fall ingenting. Plain White T´s-skivan är skön, Making A Memory.

2008-01-17 @ 12:00:32
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com
Postat av: Cat

Hmm att ladda ner!?
I really really really LIKE you!
Vill höra mer om ditt musikprojekt som jag inte vet nåt om. Fill me in, bi-atch!
Kizzle kizzle

2008-01-19 @ 04:22:40
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback