i! SKÅL !i

Transfer the chäräz.

120815-166

Vilken jävla kväll det blev. Fan vad snygga vi är! Middag med mami, skål på torekällberget och away we go!  - K - L - O - C - K - A - N  --  T - O - L - V -
Mot CP självklart, som var stängt självklart. Så vi drog oss till Cathrines och där satt vi och myste! Och viskade och lekte och kittlade och busade! Bam och Tessi försvann ganska snabbt efter sista cigarren slocknade.
Och Johan slocknade ganska snabbt efter Strongbown och PIMsen tagit slut. Cathrine ba' slukar!

120815-164

"Alla som inte dansar är våldtäcksmän. Gäller alla dagar mellan tolv och fem."

Cat & Jilly satt uppe till svintidigt på morgonen, 05:00 närmare bestämt och dansade givetvis. Den som klipper sig först är en våldtäcksman. Nyår 08/09 ska vi fan ha långt hår! I alla fall jag (;

Longhaired chäraz!


Det finns videoklipp och jag vet att jag sa att jag skulle posta dom på Youtube men efter lite eftertanke så är det nog inte speciellt passande. Ella? Äh, man kan ju ändra sig...
Sitter på jobbet nu, dricker kaffe och ser ut genom fönstret åvanför skärmen. Det är världens snöstorm ute och att ploga är ju tydligen överskattat. Undrar om Sofia kommer till jobbet idag... Ska maila henne. Jag kommer alltid att tänka på Sofia där ute i botkyrka när det snöar såhär för jag minns en morgon för länge länge sedan när jag kom hem till henne tidigt och snoozade. Första snön hade precis lagt sig och det var osäkert om dom hade hunnit ploga. Jag hade varit på äventyr i Ödesbyn och åkte upp till min lilla lärka svintidigt. (;

Vilken start på året! Igår jobbade jag övertid såinihelvete. Den var skön. Ringde mer än någonsin tidigare, en 70 anmälningar tog bara jag emot! 70 vs vanliga 30-35. Var helt slut... Mötte upp Cathrine efter jobbet, som btw får sin lilla kissekatt imorgon! iiih, Gizmo! Eller Bambi, Tindra, Snuttetuss eller vad hon nu kommer döpa meow till... Så vi drog till djuraffären och köpte massa kul till missekatten för att därefter slänga oss i Novas soffor och fika. Massa kaffe och skumraketer, massa Jossan och Birger. Det var faktist skitmysigt.

Idag är det mycket lugnare. Ganska kul nästan till och med då flera samtal har varit från samma kvinna som egentligen borde ringa en annan felanmälan än Telgebostäders... Ont i vinden? Laser i fötterna? (: Jag får i alla fall beröm från olika håll här och det är ju hur kul som helst. Kanske går det frammåt snart...
Har just fått svar från Sofia.
Hon kom alltså fram till jobbet. Jag är förvånad. Imorron ska hon och jag och Maroo leka. Det ska bli kul! Maroo drar till England på Söndag. Blir borta jätte länge! Kanske lyckas man komma förbi Brighton en sväng när du har lunch och säga hej en dag eller sju. (:

Nu börjar det här bli långt och jag har nog faktist en hel del att göra.
Hämta nytt kaffe t.ex.... Det börjar bli ljummet.

120815-165

Johan dansade inte mellan tolv och fem...

Tack för alla kommentarer!
.chäräz.

Kommentarer
Postat av: Sowfie

haha, ja jag kom till jobbet och inte ens försenad! Tåget gick perfekt, inte någon försening! Det var inte plogat men vi har ju fyrhjulsdrift på bilen så det funkar lite bättre då. Hahah, just det! Hade helt glömt den där gången du kom till mig och det var oplogat:)
puss

2008-01-03 @ 13:33:24
Postat av: Acke

Ser ut och låter på dig som om ni hade det superkul på nyår, nästa år firar vi natten tillsammans!

Postat av: Marsvin

Meeee jag ärsämst, skulle ringa dig men whut thu fuck. Ska s eom ja kan försöka smita från jobbet en timma tidigare,,, kanske kanske...
Ihh! Långt hår! Och JA kom förbi alla sju dagar och sjutton till, ska kolla hur mitt "schema" kommer se ut, vi skulle åka bort nån vecka... Jag tror jag dör av nervositet, kan inte sova. Sitter här, lyssnar på musik eller målar som en huligan. Vadp zombie? heeeeh,
ah vi ses imorn jag ve tint eva djag ålle rpå med nu puss kanske ringe rå felanmäler nåt bara för att s eom jag kommer fram till dig hehe :D

2008-01-04 @ 01:35:57
Postat av: Cat

,-*/////*Transferring*/////*-,
Åhh neeejjj!!! Hahahahahahahahhaha!
Vi ser alla ut som våldtäktsmän! Fy fy.
HAH! Om det är nån som ska ha hår under tuttarna nästa nyår är det fanimej jag!
Må bäste våldtäktsman vinna!
Tack för att du inte la upp nåra videos, det hade vi inte klarat! Haha!
Får se hur det går med lilla "snuttetuss"! Aaaah! En bebis!
Hoppas ni tjejer får det svin-chäräz imorgon kväll! Önskar jag hade kunnat vara med er!
Mys-plogg! Hörs imorgon!
,-*/////*Transferring complete*/////*-,

2008-01-04 @ 01:52:35
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se
Postat av: Jilly B

Haha älskar era kommentarer. Ni äger alla!

2008-01-04 @ 07:53:41
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Blue eyes

söt! vilken kul blogg du har! :)

2008-01-04 @ 13:05:20
URL: http://eyeswereblue.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise

Haha, ja.. de var väldigt lika. typ samma färger och så. Nu ska jag börja sticka på min andra vante :)

2008-01-04 @ 16:56:22
URL: http://livetarharligt.blogg.se
Postat av: Cat

Guten morgen meine kleine freunde!
Hade ni det kul igår? Härkade ni loss utav bara fan? :D
Haha, läste precis igenom alla mina gamla blogginlägg. Intressant värre...!
Saknar dej som fan min suta chäräz-habibi!
Ringer dej senare när jag vaknat.
Slutar jobbet om en halvtimme! Yay!
Åååååååååååh PUUSSSSAAAHHH!!!!!

2008-01-05 @ 07:31:26
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se
Postat av: izzabelle..

charmig bild på han i mitten på sista bilden

2008-01-05 @ 16:49:55
URL: http://izzabelle.blogg.se
Postat av: Jilly B

visst fasen är han charmig! (:

2008-01-05 @ 19:17:38
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback