Jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad

Telefonen ringde som vanligt och jag svarade som vanligt.
Jag skrev ärendet som vanligt och informerade, precis som vanligt.
La på.

Skickar iväg ärendet... Nämen... Det här är ju min gamla vän Lone?!
Jag ringer tillbaka, ganska ovanligt.

- Hallå?
- Ja hej det var Jill här från Felanmälan!
- Woot?
Och vips så satt jag i hennes kök, snackade skit och lekte med lilla Theo som drägglade. (:


Victorias Secret Fashion Show 2007 repris ikväll 20:00!



I guess it's like a game of chess with every step in black and white.
I don't want to play. We'll both lose.

Kommentarer
Postat av: Minni

Mysig blogg jag ramlar in här ofta nuförtiden keep it up! :-)

2008-01-09 @ 12:10:27
Postat av: Jilly B

Tack Minni! Jag blir ju så glad! (:

Postat av: Fredrika .

ojoj vilken schysst blogg där :) myysigt faktiskt! ska trilla in här ofta. kolla gärna in min med så småningom. inte så fullt rolig men det funkar . (: I'll work on it!

2008-01-09 @ 14:56:10
URL: http://fredrikarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback