Och så började dansen...

Besöksrekord förra veckan och så igen igår! Fan vad kul att så många har hittat hit! (:
Dennis lovade mig en gång för typ ett halvår sen att han skulle hjälpa mig pimpa bloggen.
Jag väntar fortfarande... (;

Utbildningsdag stog det i mailet jag fick från chefen igår men länken ledde mig till Hotell Skogshöjds SPA avdelning där vi skulle välja vilken behandling vi vill ha. Chokladmassage? Det blir middag och "bilen lämnas med fördel hemma"... Det skulle vara så himla kul! Jätte roligt att jag blev medbjuden fast jag är inhyrd av Manpower! Dock kanske jag ligger och njuter av solen utomlands vid precis det tillfället och tvingas missa...
Och det är ju verkligen inte förargligt.

Fram till dess får vi lite fake sol? Bada bubbelpool?
Sofia och jag ska göra Sydpoolen någon dag här snart. Sweet!
Det ska Acke och jag också göra? (:

Gårdagen var en sån där lång jobbdag.
Som varje måndag. Installerade MSN på jobbdatorn och satt och skrev med Dave i smyg mellan samtalen igår eftermiddag. Lyste upp dom sista sega timmarna.
Jättekul på verkstan sen dock! Vi klädde taklampan i fint tyg och ska göra en alldeles egen Nova Krona! (:


image178

If I lay here, if I just lay here...
Would you lie with me and just forget the world?

Kommentarer
Postat av: Acke

Sydpoolen tar vi så snart vi kan, torsdag? Gällande din bild så är gör den lite ont att bara se på. Saknar dig!

Postat av: Gabriella

det håller ja g verkligen med dig om, kyssjohanna har fina armband! fin bild föresten kram Gabi

2008-01-15 @ 14:50:12
Postat av: Jilly B

En bild säger mer än tusen ord, no? (:

2008-01-15 @ 15:20:44
URL: http://insidelingo.blogg.se
Postat av: Fredde

fin bild!

2008-01-16 @ 00:13:41
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: Bus

Chokladmassage?!!?!!!? Fan va lyx! Fast jag har det ju rätt bra på mitt uppdrag jag med...
*flinar* Ska åka in och äta och spela boule inne i stan nästa torsdag... hehe. hör av mig nån dag! Puss.!

2008-01-16 @ 15:20:32
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback