Kära dagbok,

Härliga härliga helg! Och än är den inte över!

Gled över till Cats igår för att fira hennes börfday. Dessi hade Shake 'n Bake-at en hallon och citronkaka, hon borde bli bagare för gott vare! (parampish!) En kopp kaffe, en Acke och ett barbapapasmyckeskrin senare var vi på bion och såg Sex and the city filmen. Jag har aldrig följt den serien riktigt men filmen var kanon kul! Dessi ska lära mig gå i klackar. Och när vi mitt i natten kommit hem till henne, pratat gamla minnen och klappat på hennes gravida mage lovade jag henne något jag antagligen kommer ångra. Hon sa att jag var hennes Carrie och jag sa jag kommer infinna mig i klänning och klackar på sjukhuset när hon föder sin son. Även om hon ringer kl 04:00. Känns viktigt... Det dära med grupptryck. Vaknade hos the mom to be och satt i solen i pyamas en stund innan vi rörde oss ner på stan för att möta Dany. Kanske åker vi till Heron ikväll och bowlar med mormor och morfar. Imorron blir nog förjäkla kul också. Tar med mig Marika och åker in till stan för något som antagligen inte blir en vanlig söndag.  Nu ska jag publicera detta, översätta det till engelska och skratta lite för mig själv.

Happy life everyone!




Från 9 juli 2008 - NOITKEFNISGÄVNIRU
Hahahaha! I die inside!

Det. Sugar. Be as kissnödig that I was about to do for me.
Keeps me to the end of late spriiiinger in to TOA. Will the kiss?
No. It will razor blades. A. A single damned razor blades. Plupp. Acute. Piller.
Fun that "praoeleven" remember me on Life from my 20årsdag that I spent there because magsjuka. Haha life.

Kommentarer
Postat av: Majken

Bilder KOMMER! Jag tänker bara samla på mej några jag vill ha som lite andra tjejer har tagit. Sen kommer dom upp fortare än fortast :) Skalls ätta mej ner och redigera ihop en film i eftermiddag som skall upp ikväll :)

Thias är bra!



Träffade ett lag från Huddinge som vi förlorade mot med 2-3 bollar. Sen höll vi på dom resten av turneringen. Trevliga tjejer :)



<3

Postat av: Majken

Jättemycket aj!!

2008-07-14 @ 10:25:52
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback