Ödets ironi

"Happiness depends upon ourselves."
- Aristotle

Så jag kommer inte in på bloggen från jobbet sen dom bytte till publishme.se. Jag kan inte skriva av mig som jag gjorde förut men tankarna finns kvar och skrivs istället ner på post-its som jag sen slänger ner i väskan. Gick igenom väskan idag... 
Lapparna satt fastklibbade lite överallt med små keywords. Key words... 

Trots att jag har ett stort glas rödvin och en jätte hög med post-its framför mig så tror jag inte att ikväll blir en sån kväll. Jag tror att jag bara ska sätta mig ute på balkongen en stund innan jag börjar packa inför helgens resa. Destination GBG, target Springsteen. Tågen är fullsatta så det blir buss. Lyckat med strejken men vi hoppas det inte drabbar swebuss. ^^ 6 timmar fram och 6 timmar tillbaka, WHEY! Kameran hänger ju givetvis med! Och så är det snart Amsterdam (Ouff!) och vänner som vid det tillfället kommer befinna sig i ett annat land kommer jag ändå att ta med mig på den resan... 

"Courage is going from failure to failure without losing enthusiasm."
- Winston Churchill

Näe mina vänner, jag vet inte heller vad jag gibbar om längre. Vi kanske ska sätta stopp här. Kanske för gott. Kanske inte. Har lessnat lite men det har vi ju alla hört förut. Skulle vara kul att skriva för något mer meningsfullt. Vad nu det skulle vara... Hur som haver så får ni ha en förjävla trevlig helg! HAPPY EARLY BIRTHDAY CAT! Finally 21! (: 



<3
Cheerio.
Jilly B

Kommentarer
Postat av: Cat

Jag tycker allt du skriver är meningsfullt! Sluta aldrig!!!!! Jag har för övrigt bloggat! O.O I KNOW!!! Haha! Saknar dej redan min Jill! Ha det bäst i götet! Vi lär ju höras imorgon!

ÄLSKAR DEEEEEEEJ!!!!!

Postat av: Majken

Du skule bara våga sluta!! Hoho då åker jag upp till dej och klistar fast ej vid datastolen!!



Jo men vad gör man om man älskar någon och inte VILL sluta? Och om han älskar mej och itne vil sluta? Han låter som världens svin men det är han inte. Verkligen inte.

Inte i min värld.



M är bra. M är snäll. Men M är inte J och kommer aldrig bli det.

2008-07-04 @ 13:47:27
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Ida

första veckan i augusti kanske passar båda? har sista semesterveckan då. annars en helg! vi mår jättebra! förutom att jag var död halva dagen idag :D hahah

2008-07-04 @ 18:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback