The biggest adventure you can ever take is to live the life of your dreams.

Jag har fyllt år!
Hela 21 + 1 har jag hunnit bli! Tänk vad världen snurrar fort...
Lördagkvällen spenderades mestadels på balkongen med mina underbara vänner. Där skålade vi högt, rökte vattenpipa och sjöng natten in innan vi fortfatte till O'learys och dansade tills vi inte längre kunde stå.

Cathrine och jag åker till Dave i England nästa vecka. Vi skulle åka till Amsterdam men givetvis skulle något komma ivägen men det kanske är lika bra. Hört att det är folkdrag där i September? Happy Reading ni som åker!

Jag skulle kunna bli helt nostalgisk och minnas tillbaka till tider och stunder i livet som har betytt mycket och människor som har kommit och gått men vi skippar det idag. Som jag egentligen alltid gör numera. Den här bloggen har hjälpt mig genom mycket och tagit mig genom tider som jag sent kommer glömma. En våg i livet som startade ungefär i samband med insidelingo. Jag tror att jag sätter punkt nu. I alla fall på ett tag. Kanske bara tar ett sommarlov eller kanske börjar på ny kula någon annan stans.  Svinmycket tack för allt.
Ni är bäst. <3

Jill Adam
Billy J.
Insidelingo

Kommentarer
Postat av: Patrick

ha det asbra! :D

Postat av: Marooo

Elka Däjje!!!

Vad du nu än gör så får du inte sluta skriva! <3

2008-07-30 @ 16:23:41
Postat av: Acke

Tack för idag älskling, men du kan ju inte sätta punkt nu när jag äntligen har fått internet.. Inte coolt! En paus kan du dock få vara värd för nya inspirationer. kramar

2008-07-30 @ 17:25:10
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com
Postat av: Cat

sluta aldrig skriva hjärtat!

2008-07-31 @ 00:09:31
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se/
Postat av: Oggy

haha vadå sluta? Skärp dig ffs, din blogg är ju typ den enda jag kollar in med jämna mellanrum Ò.ó

2008-07-31 @ 02:27:02
URL: http://oscarlindholm.blogspot.com
Postat av: Stina Moe

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Vadfan händer NU???

2008-07-31 @ 15:06:26
Postat av: DrFredo

Ta en paus, chilla o låt inspirationen komma en annan dag. Jag väntar med resten av din fanbase.



Kram



Doc

2008-08-02 @ 14:51:04
URL: http://drfredo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback