Bommersvik med Telge!

   
Vi ska faktist ut idag...       Carinas och Jockes fejs!           Isabella jobbar med snöret.
  
Jag jobbar med spiken!   Annika sågar!            TADA!
 
Man hade 50 minuter på sig att bygga en lådbil som skulle ta sig genom hinderbanan.
Våran var klart bäst och vi var snabbast. Tyvärr missade dom när vi kom in i mål (misstänker att domaren blev mutad) så vi blev "oplacerade". Men vi kom verkligen i mål först! MAX tvåa isf. Men nej.
Första bilden här nere trodde vi att vi hade vunnit. Andra bilden är på dom "riktiga" vinnarna. Jag lipar i bakgrunden.

Det är så himla mycket mer som jag inte hinner idag. Jobbar mest jämt.
Men imorron drar jag till Linköping. Kanske tar jag med laptopen...
I'll see you, see you around!

Kommentarer
Postat av: tessi

vad roligt! :)



nu är tessi ledig och kan pilla med designen om du fortfarande vill det!

Postat av: Majken

det har du rätt i. det har nog int ordnat sej helt men jag har lovat att lämna de andra inblandade ifred ett tag för vi tror att det kommer lösa sej då. jag skrev inlägget dels för att jag tycker lite så och dels för att tjejen i det hela skulle förstå att det absolut inte var meningen och att jag ångrar det.

<3

2008-06-04 @ 22:04:02
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Marre

Mwahahaha, enjoy while it lasts honey, Kreta blir av ändå. Visste du inte om det? ALLA andra visste ju! Sheesh, come back from cloud 9, why don't ya-



Love ya ^_^

2008-06-04 @ 23:01:01
URL: http://steeldrops.blogspot.com
Postat av: Minsi

Shit vilken grym lådbil ni gjorde =)

PUSS

2008-06-05 @ 10:34:56
URL: http://minsi86.blogg.se/
Postat av: tessi

man tackar! :D



ja, det låter som en bra idé!



jag har för övrigt försökt ladda upp bilder från studenten men det fungerar inte. de håller på att flytta min blogg till andra plattformen och påstår sig vara klara med det. men hela sidan ser bajs ut och massa buggar..



snart så får vi ta och ses tycker jag!

2008-06-06 @ 12:28:39
URL: http://tescho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback