FAIL

  
  

Det blev en lång natt inatt... Dennis och Cat var över.
Vi städade in i det sista och Cathrine höll humöret uppe.
♥ 
Men äntligen är mormor och morfar här! Och lille kusinen! :)
Huvudvärken var inte nådig imorse. Det där med migrän?

Tog mig till Nova vid 2 i alla fall, bytte om till pyamasbyxorna och fortsatte målarprojektet. Inte alla som får jobba i pyamasbyxor! :) Det kom en kund så jag gick ut. Han ville ha en toast. Medan jag gjorde den kände jag hur magen började kurra. "Pfta, det var minst ett år sen jag åt en toast här sist, jag är nog lite sugen." Jag slängde på lite ost och salami på två brödskivor (för er som undrade vad som orsakade hela härket...), la dom i toastern, öste på med olja och öppnade bakdörren i väntan på den. 
Plötsligt hörs en syren i lokalen. "FIRE FIRE, PLEASE LEAVE THE BUILDING!" Åfan. Brinner det? Dom brukar testa brandlarmet stup i ett men jag stängde av det jag höll på med och knallade ut till alla andra som hade vistats i Luna Gallerian. 
Det var total utrymning. 
Alla stog utanför och väntade på besked. Vi stog i minst 25 minuter. Brandkåren kom! Träffade Charlotte som skulle på bio men som blev sen pga utrymningen osv... Åhå, det måste brinna på riktigt.? Vakterna kom tillslut ut, tittade på mig och sa: Cafe Nova? Jag nickade och dom bad mig följa med dom upp. Jag började förstå vad som hade hänt... Note; jag gick runt i svart-rosa prickiga pyamasbyxor.
I köket med två väktare och två brandmän som pekade på toastern och sa ajabaja. Värmen var för hög eller oljan för mycket för det hade blivit ordentligt rökigt. Bränt. 
Den toasten kostade kommunen 25000 kr...
Vilken jävla grej. Haha I die inside! ^^

Kommentarer
Postat av: Majken

Mitt projektarbete var/är att desiga en skärm, ett luftuttag och en bakvinge till en ny MC hjälm som Pelor skall göra :) Men dom får ju in tusentals förslag så det var inte säkert att dom skulle använda mina grejjer tillslut :) Men nu har dom bestämt att dom skall göra det! :)



Hahahahaha, det här var lite kul tycker jag :D Sånt du kommer minnas när du sitter där i en gungstol och stickar halsdukar! Hihi :)

Postat av: Majken

Mitt projektarbete var/är att desiga en skärm, ett luftuttag och en bakvinge till en ny MC hjälm som Pelor skall göra :) Men dom får ju in tusentals förslag så det var inte säkert att dom skulle använda mina grejjer tillslut :) Men nu har dom bestämt att dom skall göra det! :)



Hahahahaha, det här var lite kul tycker jag :D Sånt du kommer minnas när du sitter där i en gungstol och stickar halsdukar! Hihi :)

2008-06-26 @ 10:39:16
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/
Postat av: Stina Moe

Hahaha ja vilken grej!!

2008-06-26 @ 12:45:47
Postat av: Marre

OWNED!! XD

2008-06-26 @ 18:03:10
Postat av: Jilly Billy

Indeed >.<

2008-06-26 @ 19:52:59
URL: http://insidelingo.blogg.se/
Postat av: FRE

My god you're ugly! -.o

Too much text to read all that.

Jilly do you still have the same number? We need to speak!

2008-06-27 @ 02:41:42
Postat av: tessi

Jag hittade ett jättebra erbjudande på dustin. Du kan kolla den här länken :)



5010146253.aspx" rel="nofollow">http://www.dustinhome.se/pd5010146253.aspx



Man kanske får uppgradera sig med ett större minne, men annars är det bra! Jag ska nog ta och beställa den efter Ungern.



Det är mer åt nurse hållet faktiskt ;)



Du, kom förbi idag! Vi hade tänkt att sjunga lite singstar och må bra. Jag menar, vi har ju toalett nu :D Haha.

2008-06-27 @ 09:05:21
URL: http://tescho.blogg.se/
Postat av: Jillizz

FREEK: Yes I still have the same number. Whats going on? :)



Tessi: Låter svinkul!

2008-06-27 @ 11:01:26
URL: http://insidelingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback