--

- Slicka på den.
- Ha, aldrig!
- Vadårå, är du feg eller?
- Feg, nej. Jag är inte dum i huvudet!

Det var vinter och temperaturen låg ungefär 10 grader under minussträcket. Året var 2003?
Bussen var sen och vi stog och frös. Han tittade på en lyktstolpe...

- Slicka på den!
- ... Haha tror du man fastnar?
- Testa!
- Efter dig!

Han reste sig upp och gick fram och granskade den. Snön låg jäkla tjock.
Det var året jag hade vägrat stövlar och gick i coverse hela vintern... Kylan!

- Gör du det om jag gör det?
- Haha du är knäpp...

Han flinade mot mig och slickade fast tungan mot lyktstolpen.
Han slickade fast tungan mot lyktstolpen. Och han skrattade.

- iih huu! (din tur!) 
- RING POOLIA!
- ääää! (näää!)
- hahaha kejrå!

Jag slickar fast tungan mot lyktstolpens andra sida.
Vi sitter fastslickade mot lyktstolpen mitt emot varandra. Och tokskrattar.
Bussen kommer...



R.I.P.
Daniel Snällman



image217

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

men gud hahahahhaha ni måste haft kul :)

beklagar

Postat av: Acke

Jag har egentligen ingenting att säga, kan bara konstatera att det är tragiskt när liv tar slut. Du får bära hans minne högaktningsfullt.

2008-03-09 @ 11:55:44
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com
Postat av: Cat

Hann ni med bussen?

2008-03-09 @ 18:14:42
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se
Postat av: Marre

RIP punk-Danne...

(ses snart Jiller!

2008-03-09 @ 23:15:32
Postat av: carro

hur gjorde du den bilden? :)

2010-05-27 @ 17:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback