--

Jag kommer, som lovat, att återkomma med ett inlägg om Myers Briggs typ indikator.
Men till dess kan ni knappa in er
här och göra testet. Kom ihåg era bokstäver. (:


Om världen var som ett post-it block skulle världen vara väldigt gul...
Men man hade kunnat skala av lagrena som man velat. Som en lök ungefär... Fast utan tårar.
Äh. Jag vet inte. Min "personlighets typ" ser tydligen allt i bilder och pratar därför ofta bildligt.
Jag har haft en härlig söndag i alla fall. Var hos Sofia en stund. (:

image219

Jag har inte på något sätt gjort den. Men det hade varit coolt!


Kommentarer
Postat av: Sowfie

5 dagar kvar!!!!

2008-03-10 @ 14:59:03
Postat av: Anonym

mysigaste bloggen ju ! tack

2008-03-12 @ 10:58:14
Postat av: Jilly B

Awh, tack du anonym!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback