--

 

Älskar Maroo och Cat på bilden! Men tydligen ser jag ut som Sofia där? ...
(: Tack för en jävligt mysig dag flickor! Skitsnack, TV-spel, promenader med bergstigning... Godis, "dumlebullar", té...
Det är kul så att ha dig tillbaka Marika! It's been way too long! (:

Cathrine, tack för i förrigår med.
För hela våran dag. För den du är och för allt du gör för mig.
Bästisar i typ... 8 år! Shit, räknade nyss för att vara säker, jag trodde det var 6 år...
8 år! Snart ett decennium! Tack för alla tider, alla skratt, varenda kram genom tårar och alla mail när vi varit utomlands... Jag skulle inte tveka på att pilla dig i munnen när som helst! (; Älskar dig, Cat.

Fredag idag! Ouh, finally...
Imorgon åker Marre och jag in till stan för att gå på mässa. En helt spejsad mässa där vi kommer träffa massa spåtanter, se auror, lära oss prata med våra hundar, fördjupa oss i The Secret osv... Det blir nog ballt! ^^ Men innan det kommer vi (äntligen?!) träffa Ida och hennes vän Madeleine (hon stavar nog inte så?) på en fika. :)
Söndag? Princess Dolls productions...



Bloggtips: http://www.vadargrejen.se/

Kommentarer
Postat av: tessi

man tackar. jag kunde inte sova och tänkte väl för mycket.. det slutar med sånt..

väldigt intressan mässa förresten! Sånt skulle jag också vilja testa på, men är lite rädd för spåtanter. jag vill inte riktigt veta allt.. kom ihåg när mamma var hos en spåtant och hon berättade vad som skulle hända i hennes liv. helt skjut. allting var sant!

vad jag pratar. ni får ha det så kul!

Postat av: Miu miu

gulliga bilder! :)

2008-03-28 @ 12:52:09
Postat av: Majken

jaha, så jag har varit så duktig och rensat min inkorg. och vet du vad som försvann med alla mejlen? dina inloggningsuppgifter!
kan du antingen skicka ett nytt mejl eller kommentera ett riktigt gammal inlägg med uppgifterna? :)
tar självklart bort kommentaren senare.
vad har du haft för dig denna fredagkväll :)? kram!

2008-03-28 @ 21:40:37
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Oggy

Princess Dolls :D Du bara måste skicka låten, hehe!

2008-03-29 @ 17:33:59
URL: http://oscarlindholm.blogspot.com
Postat av: Cat

JAG ÄLSKAR DEJ!!!!!

2008-04-01 @ 22:12:21
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback