Bloggtips: Pussel

Chattis skrev en bra sak en gång som fick mig att bli kär i hennes sida...

"Världen består av många pussel. De är som världsdelar, fast ändå inte. Två pusselbitar kan bo på samma världsdel, men samtidigt höra till ett varsitt pussel. Ibland tar vi fel. Bara för att båda bitarna är en bit av en blå himmel, betyder det inte att det är samma. Man kan vara envis. Med våld se till att de sitter ihop, i pusslet. Sedan blir det tomt. När någon märker att det blev fel. Fel pusselbitar. Det var fel nyans. Nyans på himlen. Lite för mörkt. För mörkt för att se några goda utsikter. Så man börjar om. Med pusslerna."

Hon är bra den dära Chattis.
Aj... Blåmärke. Sår. Fan.




Sofia tar mig ut på haven. Cinderella!

image215

... Precis helt rätt. Perfect. Tack! <3


Kommentarer
Postat av: Acke

Önskar att jag alltid kunde ge dig plåster.

Postat av: cattis!

hihi. Åh, vad glad jag blir! :) Men det är ju sant det där med pussel, eller hur?! Det är krångligt ;P

2008-03-14 @ 15:39:24
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Bus

Hej söt! Fått nått påskägg från Manpower än? hehe, jag får nog mitt imorgon tillsammans med en löneförhöjning...? *flinar* hoppaas du mår bra sötnos. Vi måste börja kolla på att boka stuga till Trosa snart... hahahahahaha lite tidigt kanske, men va fan. =) Samma gäng som förra året eller fler? Puss!

2008-03-17 @ 13:08:12
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback