Hjula i hytten pt. 2


Den bästa kryssningen på jävla länge.
Jillizz & Sowfie go Emelie & Jennifer - eller hur det nu stavas. (;

120815-216

Jag beställde oxfilécarpaccio till förrätt för jag tycker liksom inte om fisk eller räkor eller sjötunga eller något annat från vattnet som man fick välja på. Dessutom kände jag igen carpaccio så jag tänkte att det nog blir bra. Till huvudrätt valde jag oxfilé, "väldigt välstekt". Jag upprepade det ca 3 ggr till för att han på riktigt skulle förstå att jag inte ville ha min stek rosa någonstans. 
Servitören flinade överlägset mot mig och hans näspiercing blänkte nongalant till som en msn blinksmiley när han ganska homosexuellt gick ifrån vårat bord.
Förrätten kom. Och den såg ut såhär:


Carpaccio. Rått kött. Jag blev ägd.
Servitören gled förbi och frågade om maten smakade bra... 
Hörru snubben, skitkul! Han fick ingen dricks.

Men sen var det dessert buffee! Och det var fan årets initiativ!
Jag känner hur det vattnas i munnen på mig bara jag tänker på det!



Vi verkligen svinade i oss efterrätten! Jag kunde se hur folk kollade på oss och jag kan bara tänka mig hur det måste sett ut men åh åh åh... Det var så förbannat jävla gott! Vi var grymt nöjda trots allt!

Sen började härket... Och jag tror att jag stannar här.
Men jag bjuder på ett klipp.


Sofia, nästa gång tar vi med våran "demo" och ber DJ'n spela våra låtar på discot. (;
Until next time, rock on.

Kommentarer
Postat av: Acke

Vad underbart det är att se när du ler, fortsätt med det, världen blir så mycket vackrare :)

Postat av: Dave

lol at failed cartwheels! Amateurs:D x

2008-03-18 @ 00:26:29
Postat av: emanuel

Men jill, carpacio är ju just rå oxfile grej typ som gravad lax. Men jag förstår dig, jag beställde en roqueford gryta i grekland, den visade sig vara fylld med mögelost...

2008-03-18 @ 08:14:34
URL: http://paddingtonspirit.blogspot.com
Postat av: Bus

Ha ha ha, stackars liten... Skruttfia... Sluta aldrig skriva i din blogg. Den lättar upp dagen, även om jag inte kan se videoklippet förrän jag kommer hem eftersom jag har en skitdator på jobbet.. Och sluta för fasiken aldrig att skicka mail... De är jätteroliga, min chef asgarvade åt tysthetsklostret! PUSS!

2008-03-18 @ 09:02:27
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se
Postat av: Bus

Fast jag tyckte att det var lite oproffesionellt av kyparen att inte förklara för dig vad förrätten var när du faktiskt sa att du ville ha den välstekt... Nördigt, men men. PUSS IGEN

2008-03-18 @ 09:04:03
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se
Postat av: Sowfie

Japp, vilken kryssning;)
Längtar tills jag oxå har bilderna och filmerna.
"Princess Dolls kryssar jämt och hela tiden, äger östersjöns alla båtar hela skiten"

2008-03-18 @ 10:25:55
Postat av: Miu miu

Fan vad kul ni lär ha haft haha synd med maten bara. Looking good girls! :)

2008-03-18 @ 12:59:15
Postat av: Patrick

haha Spongebob and bewbs! :D

2008-03-18 @ 14:06:13
URL: http://eire.blogg.se
Postat av: cattis!

det såg asgott ut! skillade ni är på att hjula ;)

2008-03-18 @ 16:29:16
URL: http://chattis.blogg.se
Postat av: Majken

har sett detta!! :) skall gå right to it så fort jag frisknat till! Kanske senare ikväll om jag känner att jag orkar. förlåt att du ahr fått vänta :)
jo det där är jonis som jag var tillsammans med och ja, han är en pärla :)
maten ser underbart god ut! mums!
kram :)

2008-03-18 @ 20:10:49
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

jotack. det är bra! jag var sju meter upp i luften idag på jobbet och det vinglade. saxlift! det var spännande må jag säga. ska göra samma sak imorgon igen :) läste precis din blogg, synd det där med maten, haha. visste dock inte att du inte äter fisk, eller något från havet över huvud taget, me neighter! tänk, äntligen en till som mig :) puss!

2008-03-18 @ 20:40:04
Postat av: Ida

oj, ja och det var jag som skrev!

2008-03-18 @ 20:40:55
Postat av: Ida

oj, ja och det var jag som skrev!

2008-03-18 @ 20:41:53
Postat av: denko

Kommer nog förbi i helgen om det går för sig :) annars är du välkommen till min enkla boning

2008-03-19 @ 00:19:18
Postat av: Marre

Hahahahahahaha jävlar anamma!!
Ses snart...!!!!

2008-03-19 @ 13:32:30
Postat av: Majken

jo men idag mår jag jättemycket bättre så tänkte sätta mig med det om en liten stund! :) kram!

2008-03-19 @ 15:17:36
URL: http://majkenheanesjohansson.blogg.se
Postat av: Ida

det är inte så värst avancerat. fram bakåt, uppåt och neråt! den jag åkte på idag svajade mkt mer än den förra. jag blev nästan illamående längst upp (ungefär 9-10 meter från marken). men imorgon ska jag nog köra någon slags truck :) blir spännande! har inte så mkt truckvana alls. tanken har slagit mig att testa sushi men längre än så har jag inte tagit det. vegetarisk sushi?! det kanske är något.

2008-03-19 @ 19:17:15
Postat av: Cat

HELL-VETE! 17 kommentarer! Eller 18 nurå! Det lär ju vara rekord! Jag älskar er, ni är underbara! När jag fyllt 21 vill jag oxå härka mej fram mellan Sverige och Åland! Tack för idag! Tack för bullarna! Jag bjöd dom jga jobbar med på varsin och dom älskade dom! Hälsa mamsen tack från oss! Vi lär ju ses på fredag! Eeeep! Marre kommer hem idag! Ni har jag bara 4,5 timmar kvar att jobba! ÄLSK ÄLSK!

2008-03-20 @ 02:49:54
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback