--

Totalt ointresserad.

Med träningsvärk. Som fan.
Jag vet inte ens om solen skiner utanför för dom har satt upp sånna där skydd
på fönstrena så att solljuset inte ska kunna reflekteras mot datorskärmarna.
Kaffet smakar inte bra heller.

Jag vill dricka vin vid ett stenbord i Toscana och shoppa i Milano.
Jag vill ligga ute i solen med mina vänner och paraplydrinkar.
Jag vill dansa till klockan slår 04:00.
Jag vill bila från USAs ena kust till den andra.
Jag vill plocka apelsiner i Nya Zeeland eller Australien.
Jag vill dyka efter piratskatter.
Jag vill till Hawaii.

Jag vill inte ha träningsvärk.
Och så vill jag ha tillbaka Daniel i livet.

Kommentarer
Postat av: Bus

Pluttis... det är visst inte bara jag som drömmer och är pessimistisk... *flinar* puss på näsan!

Postat av: Majken

jag vet. det känns som om jag klättrar och klättrar och när jag äntligen når toppen står han där och knuffar ner mig till botten igen. dum som jag är fortsätter jag att klättra..
jag har det ganska bra. det kommer och går men just nu är det prima. men jag saknar honom. det är snart 100 dagar sedan han lämnade mig.
det är sjukt att jag fortfarande räknar..
hur har du det hjärtat?

2008-05-07 @ 12:09:59
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Majken

och bara så du vet, du + jag = skattjakt? I think so.

2008-05-07 @ 12:10:29
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Patrick

quit your job, pack your shit and go :)

2008-05-08 @ 12:27:56
URL: http://eire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback