Dina viktigaste 8 minuter idag:

Se den.


Tack för livet! Jag mår så jävla bra. (:
<3

Kommentarer
Postat av: Majken

så hade jag det också innan, men sen slutade jag använda shampo för något år sedan och nu blir det prima! schampo både sliter och torkar ut håret men balsam är goooood :) Innan man hoppar ur duschen kan man ta i lite balsam som man låter sitta kvar och torka in i håret också. Sen mår lockarna kalas!! :)



Åh, Adam han är min "Herr Vackrast på länge". Får se hur det blir med saken i fortsättningen.. Ser hyffsat positivt ut i alla fall! :)

Tusentals varma kramar

Postat av: Patrik

Hey!



Mr popular? Det vet jag inget om,men jag mår helt klart bra! Hur är det själv egentligen? När ska vi fika nästa gång och diskutera våra respektive framtider? :)

2008-05-26 @ 00:08:07
Postat av: Johan

Kul.. haha!

Schysst att du titta förbi

2008-05-26 @ 23:45:23
URL: http://jaynius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Everything is true except for the sunscreen!



http://news.nationalgeographic.com/news/2008/01/080129-sunscreen-coral.html



Seriously read it xD lol

2008-05-27 @ 09:50:19
Postat av: Jilly B

Hahaha damn, it's all a lie >.<

2008-06-02 @ 07:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback