Keep the fire ever blazing

            

    

Bored with curly hair and Photo Booth.

Det finns en hel vetenskap som kallas kort för "no poo" som handlar om att sluta tvätta 
håret med shampo. Kanske testar. Målet är ju LÅNGT hår och då måste det må bra.
Även denna helg blir härlig tror jag, fast på ett helt annat sätt!
På fredag ska jag och Cat mysa och på lördag är det bröllop.
Söndag skulle jag göra något men minns inte vad det var... Brukar vara så.
Jag har egentligen ingenting att säga...
Ska in till stan strax för att se Idol Danny... Eh, menar givetvis Jason Mraz! (;

Det verkar bli en jävla massa resande i sommar!
Vi börjar mjukt med Linköping. Helgen efter är det Trosa marknad och helgen efter det
Borlänge? Sen är det GBG, Gotland, Amsterdam och seeen Mallis.
RÖJ. PEPP. MÖSH. VROOM. PIEW-PIEW. 

Kommentarer
Postat av: Fröken D

halloj=) lycka till med no pooandet jag har redan gett upp men jag tror faktiskt att det funkar! men nu är man nyfärgad o då tyckte jag att färgerna syndes mer när det va plattat så jag får köpa lite värmeprodukter istället.. Hoppas du har en mysig afton=)

Postat av: Cat

Eva blazin' eva blazin' gurrl!!! Våra hår är längst i världen! Hoppas Danny... Ehh Jason var bra! Hade vart kul att vara med, hata att vara vuxen och jobba. Oh well. Vi ses imorgon (öh... idag?) ringer när jag vaknar! Du slutar vi fyra eller? ÄLSKAR DEJ!

2008-05-16 @ 02:26:58
URL: http://smellslikecathrine.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Coola bilder

2008-05-16 @ 11:17:17
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se
Postat av: Acke

Idol-Danny luktar bajs!

2008-05-16 @ 13:56:23
URL: http://www.ackelindholm.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Ja pröva kalas puffar du. Men min teori sprack idag när jag inte ens kunde få i mig det imorse:(

Låter som en härlig sommar du. Älskar att resa! Och vad sjutton är det egentligen med Jason Mraz? verkligen ALLA ska/har sett honom och typ avgudar honom :O

2008-05-16 @ 16:58:16
URL: http://henness.blogg.se
Postat av: Little frickizzle

Jaså du hittade min blogg, eh? :) Din är väldigt fin! ... Varför åker ni inte till Reading i år?

2008-05-17 @ 20:25:07
Postat av: Majken

vi håller Mr X hemlig ett litet tag till. Mr X är inte samma Mr x som det var för en månad sedan. Då tog det aldrig fart men det här skulle faktiskt kunna göra det! You'll be the first to know :)
ååh tack så mycket!!!Du skulle bara veta hur mycket det värmer!!

2008-05-19 @ 13:31:56
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback