Oh who lives in a pineapple under the sea?

image257


Startade dagen med ett CoreExpress pass på World Class innan jobbet imorse.
Acke har börjat träna där och fick bjuda en vän på en gratis vecka så jag mötte upp honom 06:45. Träffade även på Carrolajn från gymnasieklassen!
Jag måste säga att det var ett riktigt härligt sätt att inleda arbetsdagen även om jag redan nu känner mig helt mör i kroppen... Skönt!


Vi har en ny arbetskamrat här på jobbet och fikarasterna blir alltid lite extra spännande
när det är någon gäst eller någon ny kommer. (:
I alla fall så berättade hon om en semester hon hade på Kreta en gång i livet och hon beskrev en strand av snäckor, blått vatten och och och... ett PIRAT SKEPP!
I vattnet runtom skeppet finns faktiska PIRATSKATTER som man får dyka och leta efter!
Åh! Åh! Åh! Tyvärr får man inte ta med sig några skatter hem, hittar man något måste man lämna över det till kaptenen som betalar en för det man har hittat.
Piratö... Strand av snäckor...

image258

Dit måste Vi en dag! (:

Kommentarer
Postat av: Bus

JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!!!!!!!! =) puss sötis, ska försöka bli lite positivare... lovar.. haha rubriken skrev jag sist när jag kom på att jag inte kunde posta inlägget utan den så då blev det bara så.. det kanske skulle ha passat bättre sist i inlägget. =)

Postat av: Bus

Var det "Min carro" förresten? hon som kom från Bollerup?! puss

2008-05-06 @ 13:00:23
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se
Postat av: Ida

wow. skatter och pirater, allt man behöver!

2008-05-06 @ 20:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback