somebody once told me the world is gonna roll me, i aint the sharpest tool in the shed

Gå in här:
Välj Svenska till Engelska nere vid Översätt en websida.
Skriv in http://insidelingo.blogg.se/ eller din egen adress.
Välj översätt. ENJOY! I did! Skrattade i timmar! :D


Helgen bjöd på mys och fest. Var hos Dessi en snabbis och lånade ett par skor och snackade skit innan Cat och jag kollade på Butterfly Effect och käkade massa godis och chips i fredags. Till frukost fixade hon grillad kyckling och mayo MIXAT i hennes Magic Bullet. Haha det låter weird men grabbar... Det var minnevärt gott! :D
På lördagen var det dax för bröllopet.
Jag blev proffsigt sminkad och snygg. Lite dragqueen utav det hela, brukar
lätt bli så när man inte sminkar sig själv men väl där passade jag in fint. (;
Träffade på några nya härliga karaktärer så kvällen blev hemskt rolig!

Gårdagen, söndag, vaknade jag kl. 16:00... Det var en ganska kort dag.
Drog mig till Bams och Tessis new place efter en kebab på kiorren, mötte upp dom
andra och slog på Into The Wild. Den absolut bästa filmen på länge. Se den. Do it.
Helt underbar film, helt underbar helg.

Hade dock önskat höra av Patrick nu när han var en sväng förbi stan...

Back to work.
Dax att söka nytt jobb igen. Drygt... Kanske för att jag bloggar på arbetstid? (;
Någon som har ett jobb i bakfickan som ligger där och stör? Over here!


Kommentarer
Postat av: Patrick

Jag är ledsen, there was no hinn. Jag var bara i Södertälje under en förmiddag och jag valde att åka ut till mamma och syrran, hann inte ens träffa min far. Förlåt.

2008-05-19 @ 15:17:37
Postat av: tessi

presenten - jättegulligt! tack så mycket :) hoppas allt är bra annars!

Postat av: ida

har du fått kicken?!

2008-05-20 @ 19:25:00
Postat av: Jilly B

Ida!
Näe jag har inte fått kicken. Än.
It's a long story men jag sitter kvar här än så länge. Dock ser det tyvärr inte ljust ut. Antingen så blir man anställt här om krokarna eller så får man gå.
Spännande värre. >:/

2008-05-21 @ 08:09:25
URL: http://insidelingo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback