When it all comes down to a sunrise on the eastside...

All Time Low.
Långhelg. Mycket party. Mycket vänner. Mycket kärlek. 
Jag skålar lika högt varje gång jag påminns om hur lyckligt lottad jag är
som delar livet med allra bästa människorna.

Valborg. Många foton, färre minnen.
"Lilla Pernie" är inte så liten längre utan faktist en hel vuxen!
Grattis och skål!

    
Johan, Pernilla, Acke. - Cat, Marre, Pernilla & Jag.

Sen tog vi en sväng förbi Vaxholm.
Jag hade aldrig varit där och det var verkligen skitkul att se hur grabbarna
har det. Beerpong, sangrias, bus och fuffens! (:

      
Bilderna vänds tillbaka när jag laddar upp dom?
Fyfan för min MacBook. ;P


image256
Jag, Mackan & Charlie.

SKÅL mina vänner!
Skål för allt vi har upplevt och allt vi kommer att uppleva!

Kommentarer
Postat av: Majken

tack så mycket! men plattisen är en kär vän, ja :)
och färgen på dina ögon är ju bara älskvärd! puss

Postat av: Bus

Inget gökande i helgen då?! Och ni lånade ju aldrig tältet jueh.... *fniss* puss

2008-05-05 @ 11:39:39
URL: http://lifeiswhatitis.blogg.se
Postat av: tessi

helt sjukt med 15åringen som ser ut som 7 va? haha

man tackar :) jag får inte nog av pillandet :P

2008-05-05 @ 13:33:10
URL: http://tescho.blogg.se
Postat av: Patrick

Tja :)

2008-05-05 @ 18:51:25
Postat av: Majken

haha AHW! du är den sötaste! :d
hur går det med kärlek, berg som måste krossas eller bestigas osv? puss

2008-05-05 @ 21:46:12
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Ida

det går fint! flyttar den första juni. ska hinna landa lite i nya lyan, sen blir det inflyttningsfest. och jag räknar med att du kommer! det är nära till allt. svinbra. ska till ikea snart också. tänk.. hur länge har man inte gått omkring på ikea och funderat på den dagen man är där för att handla till första lägenheten, va. finally!

luv

2008-05-06 @ 20:18:38
Postat av: Anonym

ur way too beautiful girl!!

2008-05-09 @ 12:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback